Köszöntelek a "Mindenki szállodája" blogomon.
Juhász István, a Best Western Hotel Hungaria és a Danubius Hotel Arena duty managere vagyok.
Eddigi tevékenységeim a szállodai szakmában: felszolgáló, portás, recepciós, kasszás, front office manager, belföldi utazási irodák értékesítője, duty manager, minőség nagykövet, cross auditor, risk manager, környezetvédelmi projekt manager, biztosítási megbízott, Hotelstars minősítő, a HSMAI (Hospitality Sales @ Marketing Association International 1989) és a HSM (Hospitality Sales @ Marketing 2011) Baráti Kör alapítója, a HSM Baráti Kör elnöke, "Az Év Legbarátságosabb Szállodája 2011" szállodaverseny szakmai védnöke.
Szállodai tapasztalataimat szeretném megosztani azokkal, akiknek az érdeklődési köre azonos, akik fogékonyak az újra, a másképpen gondolkodásra, friss gondolatokra. Terveim szerint, ha olyan benyomás ér, amit fontosnak tartok közölni, elmélkedni róla, jelentkezem, megírom blogomban.
Nemcsak a szállodai szakmának írom írásaimat, hanem mindenkit szeretettel látok vendégül. Tudom, és tapasztalom, hogy nemcsak szakmabelieknek, hanem mindenkinek vannak kiváló ötletei, megfigyelései, gondolatai, felvetései, melyek segítenek a szakmának megtalálni a válságból való kiutat.
Közös élménymegosztásra invitálok mindenkit a "Mindenki szállodája" blogomban..

Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése