2012/04/20

A profi telefonos értékesítés forgatókönyve


01. Minden átjön a telefonon! Gondolataink, pozitív kisugárzásunk, érzéseink, mosolyunk, még a széken elfoglalt helyzetünk is
02. A beszélgetés során, a vendégek számára előnyt jelentő, egyediségeket (USP- ket) hangsúlyozd, emeld ki – pozitív gondolkodás
03. Tudj hallgatni, meghallani a vendégigényt „hallgatni arany”
04. Ne légy saját gondolataidba mélyedve, légy laza, befogadóképes
05. Úgy irányíts a témát, hogy minél több információt megtudj, miért éppen minket választott a leendő vendég, mit szeretne, segítőként beszélgess vele
06. Érezd át helyzetét, légy empátiával- beleérző képesség 
07. Közvetítsd azt az életérzést, ami a beszélgetésből kiderül, a vendégelvárást
08. Találd meg azt a nyomógombot, ami lendületbe hozza a vendéget, elhozza szállodánkba
09. Jöjjön át büszkeséged mennyire örülsz, hogy éppen ebben a szállodában dolgozol, és annak, hogy Ő pont minket tisztelt meg
10.Lelkesedésed ragadjon át a vendégre,  milyen jól jár szállodánkkal, termékeinkkel, szolgáltatásainkkal
11. Te vagy a szálloda szaktanácsadója - növeli a vendég bizalmát
12. Ne szállodát, árút, szolgáltatást értékesíts, hanem tanácsot, segítséget, életérzést.
13. Ideális megoldás keresése, segítés, együttgondolkodás
14. Légy és tűnj felkészültnek - ez a profizmus jele
15. Ne használj sok szakkifejezést, légy egyszerű, könnyen érthető, jól követhető
16. Az információkat folyamatosan jegyzeteld, majd vidd a gépbe, segítsd az információáramlást.
17. Figyelj minden apró részletre, mert a végén ezeket összerakva születik meg az üzlet.
18. Tiszteld idejüket, ne legyen hosszú a beszélgetés
19. Telefonhívás után elemezd ki, minden feltétel meg van-e a sikerhez, ki tudja-e a szálloda elégíteni az elvárásokat, vagy még annál is többet
20. Cselekedj, kövesd az információ útját, a vendégelégedettség alakulását


Nincsenek megjegyzések: